02 May 2011

1 Mei....

Fobia 


Aku suka 1 mei pasal arini ari ulang tahun ketiga kami couple...tapi arini Mr A mara aku....bila pikir balik Mr A takkan mara klu aku tak wat salah...emmm guess wat kawan2...sebenarnya dia marah pasal aku tak nak bawak kete tapi ada lesen jer...aku sebenanrnya bx tak nak bawak kte tapi aku fobia. aku penah langgar dinning petronas.aku sangat takut semenjak itu...tiap kali aku pgg stereng kete aku akan terbayang2 keadaan masa excident...Ya Allah aku nak jadi berani. Aku nak bawak kete tapi fobia tu makin kuat melanda...menangis aku tiap kali aku pikir perkara ni. Lagipula mak aku pesan "Along ang jangan pandai2 bawak kte owg..jadi apa2 ang ada duit nak bayar?"..huhuhu...apa ptt aku buat aku ker yg bersalah xnak bawak kete..huhu..tgk laa qhupe kte yg qhemuk aku buat..sowi Mr A...buah hatimu telah ku remukkan... korang nak tau sbnrnya hari yg aku accdnt ni...aku nak balik kampng...emmm sbnrnya Mr A parking kete kat tengah tangki minya...so aku takut meletop then aku pon ubah laa kete masuk parking (niat murni) tp dok ejak2...tah macam na aku ingt aku main break n class(aku tak tau eja class@clash) rupanya aku main class n minyak apa lagi aku langgor laa bucu dinding concrete pertonsa...so..remuk...1st ayat yg kuar dari mulut aku ialah...bpe ringgit yer nak kn bayar klu nak repair? ..aku tanya mamat yg tgk kat ctu...Mr A mmg mara aku...tapi tak da laa depan org ...dia ters bawak aku g balai Polis PJ..msa ni baru nak start fobia...masa tunggu turn buat report...MR A mintak maaf kat aku pasal marah aku...Mr A ni ada 1 sikap yg aku suka...if dia marah dia mesti akan pujuk 30minit pastu n mintak maaf....dia cakap tak da rezeki nak buat macam na...(hatiku berbunga)...yg pasti aku di saman RM300...melayang duit aku...ooo lupa plak tarikh aku accdnt lh refer gambo...after semua settle Mr A anta aku kat terminal bus Sek 17, shah alam....aku pon balik kampong...balikk kampong aku bg tau mak aku....that y dia ckp macam kat atas tu...hihihihi...


Amcorp Mall Flea Market

Lupakan citer tadi...ni kita masuk citer baru...aku ngan Mr A ni suka jalan2 cari makan...so arini kami decide nak g makan kat Amcorp Mall...pasal ari ni ada Flea Market (nnt aku ltk gmbo naa)...Flea market ni ialah penjualan dan pembelian barang lama@old skool (trade and buy old things). kebetulan plak mmg Mr A nak cari loceng..ala2 loceng ice-cream tu...(banyak benda lh cari benda tu dia nak cari)..layankan ajer...lagi pon aku nak g beli hadiah kat raja (sowi lambat kasi hadiah hari jadi)..penat jalan..kiterorg pon g laa makan kat "Sri Suria cafe" saje nak test apa rasa..slalu lalu ajer tak pnh singgah...kiterorg oder penang assam laksa ...n abc... qhuper jer nmpak sedap rasa dia...hampeh...dah laa 1 mangkuk rm8.90 tapi harga ngan rasa jauh beza.....baik laa g makan kat laksa tut2 tepi jalan (tepi tesco shah alam)...itu aku bleh bagi 2 ibu jari ke atas....cendoi pulut dia pon sedap....nie abc yg kiterorg oder harge rm5.50 (konon special) tapi huh mmg tak sedap macam harga...biasa...macam abc...rm2.50(kat kampung aku) jer...klu aku tau...baik aku makan abc FREDO...sedap...harga pon murah lagi dari yg aku makan...huhuhu....tak pa...nama pon jalan2 cari makan...anyway thanks to read my post....(tgh siapkan aku & Mr A part 2 and part 3)....tapi macam tak sempat jaa coz aku tgh buat analisis kje aku...waaaa....

No comments:

Post a Comment