22 September 2013

Aku & Mr A - Being as a King & Queen

22 January 2012

 Harini aku n Mr A jadi raja sehari... syok jugak laaa... tapi mmg budget gila2 lari.... almost 30k kot habis walaupon kenduri aku ni aku share ngan adik aku...huhu...walaupon simple....aku puas hati sebab makanan cukup (coz ramai sponsor buka booth makanan..hihi dah jadi macam expo) and sedap....make up yg cantik ... n paling penting dapat raikan hari bahgia dengan ahli keluarga and rakan2....  layan gambo kawin aku n Mr A

Banner nak masuk kawasan umah kenduri.....
Me.... make up by Ryns Avenue
Pantas Catering...memang sedap n terbaek
Booth 1 - Mee Kuah sponsor by kak nani catering
Booth 2-  coq udang , Pisang goreng and teh tarik...
Me & Mr A - peluk rapat2 ...dah halal xpe...hihihi
Pose manje...
My lil Sis & Me
Me again....
Hilton PJ staffs
Family Mr A

No comments:

Post a Comment