22 September 2013

Aku & Mr A - Pre Final

Lama sungguh tak update blog nie... tetiba plak gatal tangan nak menulis.... sebelum ni just share pasal me n Mr A time bercinta now nak story sikit our pre-final relationship  (tunang jer pon...huhuhu)

Tanggal 1.1.11... aku n Mr A telah menikat tali pertunangan .... suasana majlis pertunangan aku sangat simple n hanya untuk kawan rapat dan adik-beradik yang terdekat je hadir....so tak nak cakap banyak....jom layan gambo bertunang aku...okay...zasssss layan

Simple tapi bermakna.......
 
Rindu kat arwah Tok Hawa... nenek kepada Mr A....... Mak Mr a tak datang coz tak sihat

Emmm....okay tak hantaran ni....coz buat sendiri 
cupcakes ni tempah kat bertam perdana....tapi ak sedap pon...huhuhu...tak suggest beli/tempah cupcakes kat kedai tu....(maaf tak lh ltk nama kedai kang dia tak leh cari makan plak...cukup sekadar tau kat area mana kedai tu...hihihi..peace yooo)
Bakul buah recycle yang adik nyer turn-on...nak jimat kata kan....
We in pink hijab.... my BFFs
Tinggg.... bersinauw beno cicin tu...kena pakai speck nie...hahahaha

FINALY..... 

"Saya dah ikat awak..." - Mr A-


Selamat bertunang kepada pembaca yang nak bertunang...baru bertunang...or dah lama bertunang....




No comments:

Post a Comment