22 September 2013

Aku & Mr A part 2

Datingku kali kedua dan seterusnya...


Bulan Julai 2008... 2x aku turun KL (g balik hari) first 6 julai then 1 lagi 29 julai... bos aku bg ct...so aku tak payah p kja...as usual pepagi lagi aku dah terpacak kat terminal bus butterworth (tgk gambaq terminal kat part 3) pemangsa aku ialah Jane and maton anyway 10s no kat hampa berdua...sebab salu antaq aku g jeti...huhuhu...aku aka g Kl naik Konsortium jaa...sebb cepat...klu naik bas 8.30am@8.45am...dalam kui 1 dah sampai klu tak jem...Mr A mmg dah terpacak laa tunggu aku...dia cukup takut klu aku sampai dlu...katanya bahaya...seperti biasa kiterorg g MIDvalley...our 4vtre place(dlu2 laa...suka lepak sunway piramid jer)... tak banyak pon nak citer pasal date kiterorg ....nak letak gambo2 date pon tak dapat coz semua gambo dalam frienster  tak sempat backup...semua gambo dah hilang...huhuhu.... 10s for reading....

No comments:

Post a Comment